Hvad Corona lærte mig om hvordan løgn, mørke, magthavere og forløjede medier kan besejres

For nyligt læste jeg nogle spændene kommentarer og tanker på nettet, bl.a. om hvorvidt Reiner Fuelmich (er det i øvrigt kun mig der studser over at hans efternavn minder rigtig meget om “Fool Me”? – var en af “the good guys” eller ej. Eller hvorvidt han blot var endnu en del af spillet, og at det slet ikke var meningen at han skulle “redde os alle sammen” fra C19 bedraget. Spørgsmålet (der på sit dybere niveau jo i virkeligheden handler om hvem, hvad og hvordan vi i det hele taget kan redde befolkningerne i en verden fyldt med korruption, frygt og mediebedrag) var super relevant.

Og det gav mig sådan lyst til at fortælle jer om én eksplosivt effektiv ting til ægte og massiv forandring, som jeg opdagede under Corona vanviddet / årerne.

Og det gav mig sådan lyst til at fortælle jer om én eksplosivt effektiv ting til ægte og massiv forandring, som jeg opdagede under Corona vanviddet / årerne.

Og det var, at da vi åbnede op for Danmarks Bønskrigere, skete der vilde ting i Danmark. Uge for uge bad vi, og typisk blot 5-12 dage senere begyndte de ting vi bad om, at ske i den fysiske virkelighed.

Vi bad om mere transparens og om at Helligånden ville styrke eksperternes og mediernes samvittighed, og pludselig indrømmede Allan Randrup for åbent kamera at man hele tiden godt havde vidst at vaccinerne havde stort set ingen som helst effekt på smittespredningen.

Vi bad om at de danske præster måtte involvere sig, og kort tid efter trådte Therese Strand Kudajewski frem, og en gruppe af præster begyndte at organisere sig ift. de restriktioner de var udsat for.

Vi bad om at hele korthuset måtte falde sammen og at Danmark måtte blive frit, og kort efter kom det dybt besynderlige pressemøde, hvor at stort set samtlige restriktioner blev fjernet med et fingerknips, og hvor at de teaterspillende journalister i de sidste 10 minutter alle sammen gentog det samme ligegyldige spørgsmål om “hvorfor først på mandag, hvorfor ikke i dag” – efter 2 ÅR med langt langt langt vigtigere spørgsmål.

Og dermed afslørede journalisterne, for åben skærm, at selv ved denne historiske begivenhed, havde de intet, som i intet, real-kritisk at konfrontere landets regering med.

Og ja, jeg er helt med på at alt set med ateistiske øjne, naturligvis kunne have en “rationel forklaring”, og jeg er 110% bevidst om at lukningen af C19 historien, skyldtes at man var klar med krigsfrygt / Ukraine historien.

Men det ændrer ikke på at vi uge efter uge, så de ting vi bad om blive påbegyndt, og at de ting vi virkelig bad meget om, skete i stadig kraftigere omfang.

Vi bad nemlig også rigtig meget for at Helligånden ville hjælpe flere og flere danskere, til at kunne se igennem alt bedraget, og i deres ånd og sjæl mærke sandheden.

Og man kunne næsten mærke for hver uge hvordan at folkestemningen ændrede sig, og flere og flere vågnede i kommentartrådende.

Selv var jeg under løbende åndelige angreb i den periode, og er det stadigvæk i perioder. Og der er ikke et sekunds tvivl i mit sind om at det vi gjorde var -voldsomt- forstyrrende for mørkets aktiviteter i Danmark.

For vi var ikke kun 2, men nogen gange hundredevis i løbet af en uge, som bad om de samme ting. Og under selve live udsendelsen var vi måske en 40-100 stykker, nogen gange flere, som sad og bad – samtidigt.

Og da Jesus er hvor 2 eller flere beder i hans navn, så prøv at forestille jer hvad der skete i den åndelige verden, når vi sad så mange, og bad, om 100% konkrete ting, om at Helligånden måtte arbejde i både eksperter, medier, og magthavere, vi bad endda om det vi skal: Om at vores ledere måtte få visdom og barmhjertighed mv.

Vi bad om at Helligånden måtte få det bedste frem i dem alle. Og landet ændrede sig, uge for uge.

Vi bad også om at langt flere måtte vågne åndeligt op, og søge hjem til Guds beskyttelse og blive frelst – og det begyndte at vælte ind med X New Agere, i min “From New Age To Jesus Christ – Dansk EXIT Gruppe” på Facebook, ligesom jeg fornemmede en generel opblomstring af husmenigheder, mange steder i landet.

Jeg er i mit hjerte, siden da, blevet overbevist om at ærlig, dybfølt, og specifik bøn (det er ikke nok at sige, “hjælp os”, eller “velsign os” uden at fortælle Gud hvad vi helt konkret ønsker hjælp og velsignelse til) – at ærlig og dybfølt bøn vitterligt kan afstedkomme GIGANTISKE forandringer.

Vil vi ændre verden, er vejen i mine øjne, lige foran os: Vi gør det sammen… sammen med hinanden, og sammen med Gud. Vi forener vores ånd, vores bøn, vores bønfaldelser, vores taksigelser og vores tro i vedholdende, oprigtig og ærlig bøn, båret af så stærk en tro som vi kan mønstre, og leveret til faderen i Jesus Kristus navn og med Jesus som vores formidler til Gud.

SÅ vil vi se verden blive forandret.

For selv kan vi intet udrette ift. det åndelige mørke som kloden stadig mere åbenlyst plages af. Men Guds magt kan gøre ALT.

Vi behøver IKKE en advokat til at “redde verden”.

Vi behøver Gud, Jesus Kristus, og vi behøver Helligånden til at strømme ud over vores nationer, og ind i alle de hjerter som styrer verden, samt i alle de milliarder af borgeres hjerter, som har været tryllebundet af satans tryllefløjte og vanvittige medieillusioner, alt alt for længe.

SÅDAN vinder “vi”, eller rettere, sådan kan vi aktivere Guds nåde, hjælp, ånd, kærlighed og forsyn, på måder vi slet ikke kan forestille os. Og sådan kan “vi” for alvor gøre verden til et bedre sted, indtil den dag Gud beslutter at de allersidste dele af biblen skal opfyldes.

Men selv DER, i store dele af den aller mørkeste tid, vil bøn have en -kolossal- effekt ift. formildelse, frelste sjæle, reduktion i lidelse mv.

” Bed, så skal der gives jer; søg, så skal I finde; bank på, så skal der lukkes op for jer. For enhver, som beder, får; og den, som søger, finder; og den, som banker på, lukkes der op for.” Matthæus 7:7-8

Igen vi behøver ikke en mand med en juraeksamen til at redde hele verden… vi behøver Gud, til at gå ind i millarders hjerter og lade hans Hellige ånd føre dem til at de endelig “reddes for alvor” igennem frelsen, og herigennem også giver Gud mulighed for at udøse sin nåde over den fysiske verden, på måder og i omfang vi ikke forstår.

Sådan gør vi det.. sammen.. med hinanden, og sammen med Gud.

Kh. Dan

STØT MIT ARBEJDE: Du kan støtte mit arbejde med en lille månedlig donation / støtte via Patreon. Du kan når som helst gå ind og annullere din støtte igen. Danjohannesson.dk får NUL mediestøtte og er 100% afhængig af private støtter. Din hjælp er således afgørende for sidens og FB kanalens arbejde. KLIK på knappen herunder for at støtte danjohannesson.dk:
Become a patron at Patreon!

Om Dan Johannesson

Check også

Er Danmark i Praksis Ved At Gå i Krig Med Rusland?

Er Danmark i Praksis Ved At Gå i Krig Med Rusland? Der sker flere og …

En kommentar

  1. Kan man være med i den fælles bøn ? Hvad siges i bønnen… vil gerne bede for mennesket til højeste bedste 🙏

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *